Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Νταβιγλάκη Πόπη
 Όταν η αγάπη σου δεν θεωρηθεί απαραίτητη και σημαντική...ή ίσως και λίγη ....να την κάνεις με ελαφριά βήματα...διότι εσύ δεν είσαι κ@λ@παιδο...να αφήσεις χνάρια πίσω σου...αλλά ούτε και μ@λ@κ@ς...να επιτρέψεις να αφήσουν σε εσένα...στο 
έδαφος της ψυχής σου...υποχρεώνεσαι να πιστέψεις στην ύπαρξή σου...ακομα και αν σου είναι δύσκολο...τουλάχιστον εκείνη είναι ειλικρινής απέναντί σου....και πάλι όμως αν έχεις αναστολές...φρόντισε να την κερδίσεις με το μέρος σου ..είναι η καλύτερη σύμμαχος...δεν θα σε προδώσει ποτέ...και να θυμάσαι.....απαιτεί τεράστια μαγκιά...το να μένεις σταθερός στόχος... και μάλιστα να χαρίζεις νίκες οικειοθελώς για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα.....στις ανάποδες μετράνε τα έπαθλα...............εκεί κρίνονται όλα... φέις του φέις...αυτό όμως απαιτεί ισότιμη μαγκιά και από τον απέναντι...που όμως η νίκη του προϋποθέτει σταθερούς στόχους...μέχρι εκεί μπορεί......


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου