Νταβιγλάκη Πόπη
13/11/2015
Όλα τα θέλω πολύ και σούμπιτα...τις τσιγκουνιές της αγάπης να τις κρατάς στις μοναξιές σου..τα συναισθήματα υπάρχουν .. για όταν τα χείλη δε βρίσκουν τίποτα να πουν...όταν και τα δύο κλειδώνουν ...νεκρός ο άνθρωπος....και έμενα ότι νεκρό μου μεταφέρει την παγωνιά του.. και δεν την αντέχω...μαργώνω, φοβάμαι και έτσι δε μ' αγαπάω...κι όταν δε μ' αγαπάω τη στάλα κάνω θάλασσα...και τα βυθίζω ΌΛΑ..........
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου