Νταβιγλάκη Πόπη
Το επίπεδο δεν το γεννάει η μόρφωση ...οι αξίες το γεννούν...!!
Έμενα τα πιστεύω μου...για αυτές δεν
δαμάζονται από κανένα συναίσθημα...της ψυχής μου το πρόσωπο είναι ένα...και ασφαλισμένο από την οποιαδήποτε βρομιά...καθαρό χωρίς κρίσεις διχασμού...! Η δικασμένη ειλικρίνεια όπως και εχεμύθεια και γενικά οτιδήποτε άδικο.. δικαιώνεται από το χρόνο.. αυτό έχω διδαχτεί...ποινή είναι το ότι μένει αγύριστος! λίγη διακριτικότητα δε βλάπτει...να εκτιμάτε την σιωπή του άλλου..πριν είναι αργά...!και μη τη θεωρείται ως αδυναμία... θέμα επιπέδου είναι...!
δαμάζονται από κανένα συναίσθημα...της ψυχής μου το πρόσωπο είναι ένα...και ασφαλισμένο από την οποιαδήποτε βρομιά...καθαρό χωρίς κρίσεις διχασμού...! Η δικασμένη ειλικρίνεια όπως και εχεμύθεια και γενικά οτιδήποτε άδικο.. δικαιώνεται από το χρόνο.. αυτό έχω διδαχτεί...ποινή είναι το ότι μένει αγύριστος! λίγη διακριτικότητα δε βλάπτει...να εκτιμάτε την σιωπή του άλλου..πριν είναι αργά...!και μη τη θεωρείται ως αδυναμία... θέμα επιπέδου είναι...!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου