Νταβιγλάκη Πόπη 28/11/2015
Στην αλήθεια προηγείται ΠΑΝΤΑ η εντιμότητα και όχι ο δόλος...από δω και πέρα λοιπόν...και εγώ...δεν θα σπαταλιέμαι ...σε τυπικές αληθειες.... είμαι έντιμη. Είμαι αυτή που είμαι...και δεν θα βάλω ποτέ υπόδουλη τη γλώσσα μου ... να "γλείψει" μυαλά για να γίνω αποδεκτή..
"οτιδήποτε γυμνό...δεν είναι πάντα διαθέσιμο... για πήδημα...!"
Στην αλήθεια προηγείται ΠΑΝΤΑ η εντιμότητα και όχι ο δόλος...από δω και πέρα λοιπόν...και εγώ...δεν θα σπαταλιέμαι ...σε τυπικές αληθειες.... είμαι έντιμη. Είμαι αυτή που είμαι...και δεν θα βάλω ποτέ υπόδουλη τη γλώσσα μου ... να "γλείψει" μυαλά για να γίνω αποδεκτή..
"οτιδήποτε γυμνό...δεν είναι πάντα διαθέσιμο... για πήδημα...!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου